esilalya

esilalya
@Esilalya
Bence En kötü seylerden biri insanın güvenini kirmaktir
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Sevgili olmak mı yoksa olmamak mi ??? Hangisi daha guzel sizce ???
Yeni aşklara yelken açmalı insan
Boyle olmamizin tek sebebi yanlış kişilere değer vermemiz idi ...
Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; o hayat her şeye bedeldir.