esilalya

esilalya
@Esilalya
Bence En kötü seylerden biri insanın güvenini kirmaktir
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sevgili olmak mı yoksa olmamak mi ??? Hangisi daha guzel sizce ???
Yeni aşklara yelken açmalı insan
Boyle olmamizin tek sebebi yanlış kişilere değer vermemiz idi ...
Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; o hayat her şeye bedeldir.