Çok çok beğendim , beni tanıyanlar bilir , çok kitap okurum ama sadece sevdiklerimi paylaşırım .
Kitabın asıl konusu “Köy Enstitüleri “ doğuşundan yok edilişine kadar her bir detayı ince ince anlatmış . Aynı zamanda bir çok duyguyu içinde barındıran tarihin acı gerçeklerini görmemize hatırlamamıza farketmemize neden olan bir kitap . Bütün bunların yanında iç burkan bir aşk hikayesini de su gibi hiç takılmadan okuyorsunuz . Yer yer didaktik bilgileri arka arkaya verse de dili sade , tavsiye ediyorum
#herkitapdeğil #iyikitap #minikkitapkurdu_