Kaçar gider yine gözlerin
Yeterli değil miydi sözlerim
Seni biraz daha tutmaya yanımda
Olmasan olur mu yu denedim
İlk attığım adımda sendeledim
Beni biraz daha tutsana yanında
Gittiğinde gündüzüm gecem bi hayli şaştı
Yalnızım ve ben bu fikre çok yabancılaştım
Baktım, sen olmayınca olmuyor