Yönetilmekten nefret ederim çünkü zaten yönetici bir ruha sahibim. Bugün birisi beni saçma bir şekilde yönetmeye çalıştı anneme anlattığımda "Gelemezsin tabii yönetilmeye, sen babanın kızısın." dedi. Bu kızlar niye babasının kopyası oluyor bilmiyorum ama babamın kopyasıyım.