Starella》》

Starella》》
@Esmana
Student
Jüpiter
Paris
62 okur puanı
Ocak 2020 tarihinde katıldı
Bende birini dün kaybettim. :(
Gönderi kullanım dışı
Reklam
Yalnızlık böyle bişey işte . Önce anneni kaybet sonra abini.........
Şimdi gidiyorsun benden uzaklaşıyorsun. Ne olacak biliyor musun? Bu andan itibaren artık herkes senin gibi gülecek, senin gibi bana bakacak.
Evet yine bir yıldız kaydı...
Selaaamlaaaar