📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Eveeeet savulun arkadaşlar bugün knkm doğmuş. Unuttuğumu sandın demi ama ben seni asla unutmam. Arkadaşlığımız ortaokul 5 te başladı iyi ki de başlamış. Sizinle en güzel 4 yılımı geçirdim. Gerek iyi günde gerek kötü günde hep beraber olduk. Seni o kadar çok seviyorum ki kelimeler yetmez sana olan sevgimi anlatmama. Güzel kalplim benim. Bu hayatta öyle mutlu ol ki hiç kimsenin seni üzmesine izin verme. Onlara inat hep gül hep mutlu ol. Yeni yaşından dileğim ortaokulda olduğu gibi yine beraber her boku yiyelim yine operasyonlar yapalım bol bol eğlenelim yine delilikler yapalım. La iyi ki doğdun iyi ki varsın iyi ki benim arkadaşımsın. Seni çooook seviyorum Sılkooom benim😘😘❤️❤️❤️