Sevgi ancak iki insan birbirlerine varlıklarının özünden bağlanır, her biri kendini varlığından tutarsa gerçekleşir.
İnsan gerçeğinin de canlılığının da sevgisinin temeli de işte bu”Özden tanıma” deneyimidir.
Sevmek, kendini karşılıksız olarak adamak,sevgimizin sevilen kişi de sevgi oluşturacağı ümidini taşımak demektir.
Sevgi bir inanç eylemidir, inancı az olanın sevgisi de azdır.