Esrablgn0272

Esrablgn0272
@Esrablgn02
Zilm û Komkujî Îbadeta barbaran e...
" Ruhu çok ağrıyordu , Her zaman gülüyor olmuş olsa bile . " #şekerportakalı
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Dostoyevski " İnsancıklar " adlı kitabında : " Çok tuhaftı , ağlayamadım . Ama ruhum paramparça olmuştu . " diyor . İnsanın içine atmasının , güçlü görünmeye çalışmasının en yorucu hali bu olsa gerek ...
" Lâ ilâhe illa ente sübhaneke inni kuntu minez-zalimin
Allah'ım eğer dilim duada ne isteyeceğini bilmezse sen benim kalbimi duy , Ey Rabbim beni kuşatan ve daraltan bu hüzünden sana sığınıyorum . Yükümü hafiflet , kalbimi sen teselli et , içime sükunet ver , ve acılarımı unutmamı sağla, beni kederli hallerindem aydınlığa çıkar . Umudumu yeniden yeşert , beni karanlıkta bırakma . Bana nasip edeceğin her şeyi hayırla ve kolay kıl , sev , sevdir, sevindir. Mucizelerinle şaşırt , âfiyette daim eyle . Dualarımı sana emanet ettim . Emanetim sendedir. Ömrümüzü hayırlı , kolay ve bereketli eyle. Amin . Ya Erhamerrahimin .
"Sadakat, sadece güçlü ruhların cesaret edebileceği bir tercihtir . " Paulo Coelho