Esrablgn0272

Esrablgn0272
@Esrablgn02
Zilm û Komkujî Îbadeta barbaran e...
~Xeyalê me Yê rengîn hebûn Lê jiyana me Rêş bû
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kalp midir insana sev diyen , yoksa yanlızlık mıdır körükleyen ? Sahi nedir sevmek ? Bir muma ateş olmak mı yoksa yanan ateşe dokunmak mı ?
'Ah şu benim bitmek bilmeyen sakarlığım. Yine , yırtık cebime koymuşum umudu ...'
'Herkese iyi insan deyip açarsan gönül pencereni , Kimi camını indirir kimi çerçeveni. " Şems-i Tebrizî
"Birini aynı yerden defalarca Kırarsanız , artık karşınızda Aynı kişiyi bulamazsınız ."