Esra

Sen gittikten sonra
Sen gittin ne saatler eskisi gibi geçti , nede geceler... Bir sen eksildin hayatımdan. Bütün dünya çekildi omuzlarımdan , Ben kaldım kırık cümleler içinde.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Şimdi sorsalar "yaşıyor musun?"diye: "Ölmedim" derim sadece Çünkü yaşamak, Seninle giden , Bir daha geri gelmeyecek olan Bir eylemdi .
Ölen öldü,giden gitti, biz her gidenle ruhumuzdan kaybettik.
"Seni anladıkça çiçek açıyor kalbim. Benden vazgeçme . ALLAH'IM"
Zamanın akışına müdahale Edemezsin ama o Zamanı veren Allah'a güvenebilirsin Beklemek Allah'a Güvenmektir. #sabır 07/06/2026