Evin

Evin
@Evo_Erbs
Onca yıldan sonra... Birdenbire karşıma çıktı! Mutlu görünüyordu! Bunu anlamak canımı yakmadı desem yalan olur..
Reklam
Yeniden görüşmeye başlamamız için bir telefon yetebilirdi. Hiçbirimiz kavuşmanın yaratabileceği düş kırıklığını göze alamadık..
Yitik bir ezgisin sadece, Tüketilmiş ve düşmüş, gözden..
"Belki de konuşuyordur gözlerin ama ben gözce bilmiyorum ki sessizce biliyorum, masumca biliyorum,usulca biliyorum..*
"Ruhumun en derinlerinde izlerin var, Geçtiğim her sokakta çocuk gülüşünün sesi var. Gözlerim her gördüğü çiçekte seni arıyor.."🎈
Reklam