kronik kro

kronik kro
@Exkalibur1
Duvarımız klimalidir ( her zaman bunu yazmak istemişimdir kısmet buraya yazmakmış rica etsem beni hor görürmüsünüz )
Bakmayın böyle yüzümüzün temiz olduğuna aslında çok kötü insanlarız
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Paylaşımlarım kamyon arkası yazıları gibi galiba psikolojik sorunlar yaşıyorum
Evet şimdi günün anlam ve önemine gelmek isterdim ama sensiz gunlerim çok anlamsız
Aklıma şey geldi yine , senn
Çukur dizisini izlediğim için kendimi hor görüyorum