Kağıdın değerini okuduğu kitaptan değilde tuvalet kağıdına gelen zamdan sonra anlayan bir topluma, deprem coğrafyasında bulunan ülkede sağlam binanın değerini facialar yaşanmadan, insanlar ölmeden nasıl anlatacaksın?
Daha iyi anlıyorum bizim gibi ülkelerde demokrasi, cumhuriyet, seçim falan olmamalı. Altyapımız, üstyapımız, sağımız, solumuz bunu taşıyamıyor. Saçma sapan zihniyetlerin, saçma sapan seçimleriyle yaşamaya çalıştığımız hayatlar ortada...