İnsanları yargılamaktan vazgeçin! Onların içindeki yangınları, savaşları, acıları, ölümleri bilemezsiniz... Anlamaya çalışın yardım edin dinleyin. Ama asla yargılamayın. Onun geçtiği yolları bilmeden onun yolunu kınamayın. Ya yardım edin ya da uzak durun... İNSAN OLMAK BUNLARI GEREKTİRİR!!!
Zaten toz olmuş hayatları, birde duman etmeyin...