Anneler gününden nefret ediyorum.çünki benim bir annem yok ona heye verecek onun anneler gününü kutlayacak elini öpecek, bunları yapamayacaksak neye yarar anneler günü. Hani televizyonlarda çıkar ya anneler günü reklamı ozamn sinirlenirim benim annem varmıda kutlahahım anneler gününü
ALLAH KİMSEYE BU DUYGUYU YAŞATMASIN...