Ezgi

Ezgi
@Ezgi111
İçinde bir şey bulunmayacak kadar kötü bir kitap yoktur. (Balzac) #36841364 #18220108
Başımı omzuna yaslamam için küçük dualarım var benim.
Sayfa 77
Reklam
Sonra bir şarkı daha çaldı, bana seni anlattı.
Sayfa 70
Mutlu olmak nedir unuttum, üzülmek nasıl bi'şeydir? Hissizleştim, hissizin teki oldum çıktım. İyi ya da kötü hiçbir şey hissetmiyorum.
Sayfa 67
Bütün duyguları bilen ama hiçbirini hissetmeyen biri oldum.
Sayfa 67
Ve bir gün hasta olmasına bile dayanamadığınız insanın,içinizde ölmesi için dua edersiniz.
Sayfa 62
Reklam