Zaman geçtikçe kimseden bişey beklememeyi öğreniyorsunuz. Çünkü fazla beklenti, mutsuzluğu ve hayal kırıklığını beraberinde getirir. Herkesi hakettiği yere koymayı, güçlü şekilde ayakta kalmayı başarıyorsunuz. Kimseye ihtiyacınız kalmıyor. Yalnızlığın güzelliğini görüyorsunuz..