İnsan, üzüntüyü yaşamadan sevincini tadamaz. Yalanla karşılaşmadan doğruyu bilemez. Çirkini görmeden güzeli keşfedemez. Sahteyle temas kurmadan hakikati hissedemez. İşte tam da böyle, yalnız kalmadan da kendisiyle dost olamaz insan.
Her hata yeni bir çözümü keşfetmeyi sağlar. Her bir yara acemiliği sebebiyle açılmıştır insanın bedeninde ve ruhunda. Acemi olan her şey aynı zamanda çocuksudur.