FatmaAydın

Seni sevmek benim için okadar güzel ve anlamlıydı ki Senin için yapmayacağım fedakarlık yoktu benim Ta ki beni bir hiç uğruna bırakana kadar Sen benim sevgime hiçbir zaman layık olmamışsın aslında Ben bunu geçte olsa öğrendim... ...F.A... #05.04.2025#
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İyi geceler güzel insanlar ☺️
Sevgili #1000K ailesi siz beni yazdığım satırlarımla tanıyorsunuz yazdıklarımla duygularınıza tercüman olmaya çalışıyorum umarım bunu başarabiliyorum kelimelerin yeri her zaman ayrıdır bende bıkmadan usanmadan yazmaya devam ediyorum böyle ifade edebiliyorum kendimi sadece içimden geçenleri anlatmanın başka yolu yok benim için dudaklarımdan dökülmeyen kelimeler kâğıda dökülüyor anlatılmayan duygulara tercüman oluyor.
Ben hayatımda her zaman insanlara değer verdim ama bazen bu değerin karşılığını alamadım ama yinede değer vermeye devam ettim ve kimseden bana değer vermesini istemedim bunu hiçbir zaman ifade etmedim bir insan isterse değer verdiği önemsediği insana zaman bulur zaten bahaneside olmaz hiçbir zaman insanlar için öncelik sırası vardır siz o sırada olursunuz yada olmazsınız karşınızdaki kişiye kalır bu durum tercih onundur size değer verecek insanları sevin yolunuz her zaman onlarla kesişsin... ...F.A... #04.04.2025#
Gecenin en güzel saatlerinde içinizden geçen gerçekleşmesi için dua ettiğiniz ne dileğiniz varsa yeni gün size onu getirsin iyi geceler #100K ailesi 🌙