Bana unut diyorsun ya gelde bunu benim kalbime anlat sensiz sokaklarda dolaştım durdum nereye gideceğimi ne yapacağımı bilmeden öylece dolaştım sonra seninle gittiğimiz parka gittim anılar canlandı gözümün önünde orada ben seni aradım ama yoktun sensiz ayrı geçen günlerimde ne yapacağımı bilmiyorum ben senin gülümseyen yüzünü bir daha göremeyecek olmam beni üzüyor bu aşktan'dan ayrılık düştü benim payıma ve seni ben yıllar geçsede unutamam...
...F.A... #28.11.2024#