Öğrenmişsiniz bir seven gitmez demeyi,sürekli söylüyorsunuz. O ilişki ona zarar veriyorsa,istediği sevgiyi alamıyorsa,böylesi daha iyi olacaksa istediği gibi çeker gider...
Sırf kalp kirmamak için söylemediğim her şey için çok pişmanım. Tadımız kaçmasın diye altdan aldığım her şey için çok pişmanım. Sırf birileri üzülmesin onlar dayanamaz belki ama ben hallederim,güçlenirim diyerek girdiğim bütün savaşlar için çok pişmanım...