Birini çok sevince bir daha onu sevdiğimiz kadar kimseyi sevmeyeceğimizi düşünürüz.
Ne zaman bu yanılgıya düşsem
Ece Temelkuranın şu sözlerini hatırlıyorum :
"Aşk onunla ilgili değildi, olmayacak.Yerine başkası gelecek.Aşk hep sende kalacak."
“Çocuklar Gülsün diye"yaşayalım. Çünkü insanın anavatanı çocukluğudur. Çocuklar gülerek, oynayarak büyürse, sonunda büyükler güler. Büyükler mutlu olup gülümseyince tüm ülke, tüm insanlık güler.
Evliler boşanmak istiyor, bekarlar evlenmek.
İşsizler çalışmak istiyor,işi olanlar çalışmaktan bıkmış.Fakirler zengin olmak istiyor,zenginler bir parça huzur.
Demem o ki mutlu olmak istiyorsan sahip olduklarının farkına var ve her haline şükret.