Fatmanur

Fatmanur
@Faatmanurtkn
Sana muhtemelen hiçbir zaman söylemeyeceğim ama buralarda bir yerde yazıyor. "Birine söyleyemediklerim sessizce yazılıyor."
@Faatmanurtkn·
·
sabitlendi
"Ehline denk gelmeyen herşey ziyân olur."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben,yine de vazgeçmedim seni Sevmekten. Eskisi gibi değil ama.. Biraz buruk,biraz küs, biraz sitemkâr seviyorum artık seni...꜀
"Bazıları mâzi de gezer bazıları hasret özler."
Uzaklık mı? Gözlerim kapalıyken bile başucumdasın, Karanlık uğramaz benim dünyama, Hatırladıkça bakışını ve gülüşünü, İçimin sönmeyen aydınlığısın.
"Aşığım sana" cümlesinin sonundaki "a" harfi terk etti seni. O da üzülmüyor gittiğine. Sen hâlâ aşığım san beni."