Bakıyorum da hiç kimsede uğraşma çabası yok, emek yok, mücadeleci ruhlarını kaybetmiş bir sürü insan dolaşıyor ortada. Sanırsın dünyada cehennemi yaşıyorlar Alooo kendinize gelin ya ne bu isteksizlik hatırlatayım bir daha bu dünya da yaşama gibi bir lüksünüz yok bir daha şuan ki yaşınızda da olamayacaksın heee ben size söyleyim. Hatırlatma bitmiştir…🙃