İpekgibi

İpekgibi
@Falankes_
Ve inan mutluluk için çok da çabalamadım..
Okul Öncesi Öğretmeni
Öğrenci
Diyarbakır
376 okur puanı
Mart 2020 tarihinde katıldı
İçimde savaş verdiğim kocaman bir ordu var. Ve ben bu savaşı en başından kaybettim. Biliyorum.🍂
Reklam
Hiç bir şeyin yarışamadığı bir ağırlık varsa o da ağlayacakken düşen o dudağın bir türlü kalkamamasıdır. ☹
Bu çağın dengi olmamak zor, Yaptığım tek şey kendime alışmak..🌿
Rüzgarın tatlı müziği düşlerimi kilometrelerce öteye taşıyor.