İpekgibi

İpekgibi
@Falankes_
Ve inan mutluluk için çok da çabalamadım..
Okul Öncesi Öğretmeni
Öğrenci
Diyarbakır
376 okur puanı
Mart 2020 tarihinde katıldı
"Dünyayı güzellik kurtarmayacak, efkâr da kurtarmayacak. Dünya kurtarılacak bir yer değil."
Reklam
Her şeye alışmak gibi bir illet var.
"Kimseyi merak etmiyorum, kimsenin başarısını kıskanmıyorum. Kimseyle kıyasa da girmiyorum, sadece kendi hayatımla ve sevdiklerimle ilgileniyorum. Kendi halindeliğin getirdiği huzura bayılıyorum. "
Ben sığamadım gölgeme, Karanlığımın tebessümüne sığındım.
Belki yarın güzeldir. Ya da yarınlar. Bir ihtimal...