İkinci sınıf polisiye romanı okumuş gibi hissettim. Hımm okudum mu okudum tarzı kitaplardan. Ayrıca çeviriyi de beğenmedim. Tankut Gökçe cümleler arası bağlantıyı sağlayamamış. Kısaca Grange kalitesine yakışmamış oldukça sönük kalmış bir kitap. Bir tarafta Taş Meclisi, Leyleklerin Uçuşu, Kaiken, Siyah Kan, Sisle Gelen Yolcu gibi kalite kokan kitaplar bir tarafta ise vasat "Küllerin Günü". Grangecığım nacizane tavsiyem acilen toparlan,üstündeki ölü toprağını at ve buram buram kalite kokan kitaplar yazmaya devam et.