İnce Bir Düşünce

İnce Bir Düşünce
@Faruk72
Ben seni sevdim... Amasız, fakatsız, nedensiz sevdim... Ben seni sevdim... Sevmeye değer bulduğum için, Sevmenin en güzel sende duracağını bildiğim için sevdim... Ben seni sevdim... Yalnız senin yangınında yanabileceğimi bildiğim için, Ve yalnız sende kaybolacağıma inandığım için sevdim... Ben seni sevdim... Çünkü en güzel sen sevilirsin diye seni sevdim...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kurt ve kuzu imgesi tarih boyunca bir metafor olarak kullanılmıştır. Kurt gücü, otoriteyi simgeler. Yani aldatanı. Kuzu ise zayıflığı, yenilmeye(!) hazır olanı, çaresizliği simgeler. Yani aldananı. Onun içindir ki kuzular yaşamak için kurtlardan korkmamayı öğrenmeliler. Peki kim kurt, kim kuzu; hiç düşündün mü?
Aşk Üzerine Çok Kısa Bir Deneme
Sevmenin bedeli ağır olsa da, sonunda bir hayal kırıklığının olma ihtimali seni beklese de ben yine bu ızdırabı ve hayal kırıklığı ihtimalini göze alarak seni sevmeyi, sana tutkuyla bağlanmayı seçtim. Evet, yüreğimde derin oyuklar açması muhtemel o acıyı, hüznü, kederi yaşamayı göze alarak seni sevdim. Sevmekten korkmayan hangi ruh kısacık bir zaman sürme ihtimaline rağmen içine huzur veren böyle bir yangında yanmayı göze almaz ki! Evet, herşeye rağmen yangınında yanmaya razıydım ey yar!
Aşk Üzerine Çok Kısa Bir Deneme
Aşk yaralar. Bir kılıç gibi deşer insanı, kanatır. Çölün ortasında kalmış gibi bir vahada susuz bırakır. Kıyıcıdır da aşk. Kanatlarını kırar insanın. Uçamazsın , kaçamazsın istesen de gidemezsin elinden. Bir yangının ortasında kalırsın. Gül bahçesine benzeyen bir yangının ortasında. Süleyman'ın tahtından da güzel bir tahta oturmuş beklersin. Yanmayı beklersin.