Fate

Hiç bir şey geçmeyecek baba. Kimse kurtulmayacak. Çünkü Tanrı'nın Tanrısı yokk..!
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
...En önemlisi edebiyatın eşsizliği ve büyüleyiciliği hakkında bir şeyler öğrendim. Edebiyatı, insanın düşünce ve ideallerinin tapınağı olarak görmeye başladım. Kötüsünden iyisine, tarihçesinden büyük düşünürüne, sırf zihinleriyle yazanlardan kalbini ve ruhunu kullanarak yazanlara kadar farklı beyinlerden oluşmuş bir tapınaktı. #fate
Kitap okumanın tadını bilenler bilir ki, okumak deniz suyu içmek gibidir. İçtikçe susarsınız, susadıkça içersiniz.
Adı fikre sarf edilmiş güzel ifadeden ziyade, Adı ifade içinde gördüğüm güzel fikre acırım.... Şev baş🌙🌙
Ve artık hayatın h(az)larını almaya başlarsın. Mesela az uyursun az yersin az içersin az düşünürsün az gülersin az sevinirsin. Bu onun umrunda olmaz başkası ile iyidir bilirsin. Azdan aza kendini yer bitirirsin.