📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Seth Godin Dip adlı kitabında vazgeçmekle vazgeçmemek arasındaki ince çizgiyi irdeler ve çok sık duyduğumuz" Asla vazgeçme!" sözünün kötü bir tavsiye olduğunu söyler.
Onun yerine şunu önerir: Uzun vadede büyük potansiyeli olan bir şeyi, sırf anlık stresine dayanamadığın için asla bırakma."
Çoğunluğun sahip olduğunu düşündüğüm bu "her yerin davranış kılavuzuna önden sahip olma" halinin, tamamen bir palavra olduğunu keşfetmek, hayatım için bir dönüm noktası olacaktı.
"Büyük ve çok sayıda seçeneklerin olduğu bu dönemde dikkatin nasıl yönlendirilmesi gerektiğini bilen bireyler başarılı olacaklar. Geri kalanlar ise başarısız olmaya mahkûmlar."
Sessizce köşede durmam, olan biteni anlamadığım anlamına gelmiyor. Bilakis hepinizden daha fazla hissediyorum. Daha fazla gözlemliyorum.Bunlarla o kadar meşgulüm ki içimdeki işleri bitirip dışarıya kafamı uzatmam zaman alıyor, bazen de hiç uzatmıyorum. Oysa varım. Andayım. Hem de belki, hepinizin olduğundan çok daha fazla...