Fatih

Zalim..
Reklam
Aslında insanlar özünde iyidir de işte, Özü iyi olan insan pek kalmadı.....
Ne yani papatyada bir yaprak daha olsa beni sevecekmiydin
Adını yazmışlar gökyüzüne.