Bana göre Hayatta en önemli olan şey güvendir.İnsan birisine güvenir samimiyetine inanır ve kendisini karşı tarafta görür.Ona herşeyini anlatır derdini kederini mutluluğunu.
Ama o insan taaa en başından biri samimi değilse hatta yalancı birisiyse ve o kadar şeye rağmn utanmadan sıkılmadan ben zannettiğin kişi değilim ve özür diliyorum diyorsa
Ona tek sözüm''Vicdanın rahat mı'' zaten cevabı benim ona son sözüm ve ahtımdır.