Okumayı, konuşmayı,insanı seven biri...
İnsan insanın kurdu değildir.
İnsan insanın yurdudur
Yeni birşey öğretmeyi de öğrenmeyi de çok severim.
Her insan yaşadıklarıyla "eşsiz" ve "Biriciktir"
Saygılar
"Anlaşılan insan uzun müddet zihninde taşıdığı hayale o kadar temellük ediyor ki, en benzemeyen şeyleri bile o zannediyor...
Filozoflardan birinin,
"Dünyada, renkler ve ziyalar, hep kendi dimağ alemimizdeki şeylerin aksidir!" sözleri,
ne büyük bir hakikattir."
“Açılmaya başlayan bu karanlık ruhun yine, bir istiridye gibi, bir daha açılmamak üzere kabuklarını kapamasından korktum…
Tekrar birbirimizin elini sıkarak ayrıldık.”
"Gölgenin kim olduğunu tanımak merakımı eksiltmek şöyle dursun, bilakis artırdı.
On beş, yirmi seneden beri, dünya altüst olduğu halde,
hiç değişmeyen bu yalnız adam, ne istiyor, ne bekliyordu?"
"Gözleri gibi, halim ve tatlı bir söyleyişi vardı.
Onunla sonradan çok konuştum.
Sesinde, terk ediliş çocukların şikayetine benzer hafif bir titreyiş vardı ki,
en ziyade bunu sevdim."