Yalanlamak ve reddetmek için okuma!
İnanmak ve her şeyi kabullenmek için de okuma!
Konuşmak ve nutuk çekmek için de okuma!
Tartmak, kıyaslamak ve düşünmek için oku!
Belki de gökyüzü insanlardan uzak olduğu için bu kadar güzeldir.
Modern hayat ve bireyselleşme hepimizi birbirimizden uzaklaştırdı.Hem bir birimizi tanıma ve anlama ihtimalimiz ortadan kalktı, hem de yenindorunlar doğurdu.Yardımlaşma ve paylaşma duyhusu ortadan kalktı.Sevgimiz ve ahlakımız azaldı, içimize şüphe düştü.Eşimizden, dostumuzfan, iş arkadaşımızdan , komşumuzdan şüphelenir hale geldik.Gücensiz ve saygısız bir toplum olmaya doğru ilerliyoruz.