"G" üne iyi başla.🙋♀️
"Ü" zgün olma.☺
"N" efret etme.🤗
"A" nı yaşa.🌹
"Y" aşamayı sev.❤
"D" aima gülümse.😊
"I" şığını yansıt.😁
"N" e olursa olsun şükret.🤲
GÜVENME;
Ben hep yanındayım diyenlerin, arkalarına bile bakmadan gidişlerini izliyceksin. Sen sen ol, hiç kimseye tam anlamıyla güvenme...🌹🌹
-NEBİ YILDIZ-💜💜