Ziyaret ettiğimde görüyorum ki yurt dışında da kötü giden birçok şey var ama bunları sürekli gündeme getirilmiyor hayatın realitesi böyle bir Hadise bir şeyin kötü olduğunu söylemek için önce ideali bilmeniz lazım peki bu ideali kim tarif ediyor kapitalistler mi modernistler mi küreselciler mi Dünya Bankası mı eğer ben başka bir ideal tanımlasam ve bu bana yeter desen meseleye farklı bir bakış açısıyla yaklaşmış olurum