Neden sorusunu nedeni anlamak yerine reddetmek amacıyla sürekli tekrarladığımızda yıllarımızı isyan hastalığının karanlık hücresinde tüketebiliriz ancak bu hücreden çıkmanın tek yolu kabullenmek ve Rıza göstermektir yaşadıklarımızı kabullenip onlara Rıza gösterdiğinizi bize taşıdıkları hikmeti anlarız ve olayları doğru yorumlarız zaten yaşadıklarının bir anlamı olduğuna inanan kişi manen rahatlar ve odağını bundan ders çıkarmaya çevirebilir