"Sizler, deneyimlerle donanımlı olarak mı doğdunuz?" deyiveriyorum. "Acemilik dönemi yaşamadan, tepeden inme şu anki konumlarınıza geliverdiniz... Öyle mi? Kanımca, deneyim kazanmanın ilk adımı, yeni şartlara uyum sağlayabilme yeteneğidir.Ve ben,bu yeteneğe fazlasıyla sahip olduğumu düşünüyorum."