Şilan

Şilan
@Fatmaa_hsyn
İnsanların en verimli olduğu çağda tükendim...
@Fatmaa_hsyn·
·
sabitlendi
Seçkin Bir kimse değilim İsmimin baş harfleri acz tutuyor Bağışlanmanı dilerim Sana zorsa bırak yanayım Kolaysa esirgeme Cahit Zarifoğlu💙
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Karanlık mı? Aydınlık mı?
……ama karanlıktan aydınlığa geçtiği için iyi göremeyen bir kişi başkalarının ona gülmesini hak etmiştir.
-Bütün bunlar kaderin birer oyunuydu. Kimsenin suçu yok. Her birimiz kendi yolumuzdan gittik. Rin kıkırdayarak güldü. -Bu yüzden gidenlere acımaya gerek yok. Kalanlar devam ederek yaşamalı.
Bazı insanlar için nefret, yaşamaya devam edebilmeleri için gereken tek şeydir.