Fatooooo

Fatooooo
@Fatmaaa35
memur
üniversite
28 Şubat 1995
20 okur puanı
Nisan 2021 tarihinde katıldı
Açık sözlü olmak iyidir. En kötü ihtimalle sonradan kaybedeceklerini en başta kaybedersin
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hayatın bu çirkin oyunlarına rağmen hala gülmeyi başarabilen insan, hayatın felsefesini çözmüş demektir
Onu bir daha görmeyi umuyordu. Her şeye razıydı. Eskisi gibi olmayacak bile olsa onunla oturmaya, onu dinlemeye ve onunla konuşmaya can atıyordu. Fakat kapı bir daha asla açılmadı. -
Sadece iyiler kendi iyiliklerinden kuşku duyarlar, onları iyi yapan da budur zaten. Kötüler iyilik yaptıkları zaman bunu bilirler, iyiler ise hiç bilmezler. Ömürlerini başkalarını bağışlayarak tüketirler, ama kendilerini bir türlü bağışlayamazlar. -Paul Auster
Biliyor musun Olric. + Neyi efendimiz? – Onunla ne zaman lades oynasak hep o kazandı. + Neden efendimiz? – Kalbimdeyken nasıl aklımda derdim? Tutunamayanlar