F

F
@Fatmaergn
En sevdiğim kelimelerden biridir, Hayırlısı...
Reklam
Bulutlar ne kadar koyu olursa olsun arkasındaki bulutlar her zaman mavidir.
Hayat bu işte. Hepimiz sınava gelmedik mi zaten?...
Umut, hiç bitmeyen bir bahar mevsimidir; içinde kar yağsa da çiçek açmaya devam eder.
İnsanı olgunlaştıran her şey biraz da duygusuzlaştırır.
Reklam