Kitapta eşinden beklediği ilgiyi, sevgiyi, değeri göremeyen, şiddet gören ve sürekli eşinin ailesi tarafından aşağılanan, hararet edilen bir kadının hikayesini konu alınmış. Çocukları için güçlü duran bir kadın. Eşini çok sevdiği için bugün düzelir, yarın düzelir diyerek her şeye göz yumuyor ama en sonunda eşinin aldattığını öğreniyor, hiçbirşeyin düzelmeyeceğini anlıyor ve en sonunda ayrılık kararı alıyor.
Kitabın konusu günlük yaşantımızda da karşılaşabileceğimiz acı durumlardan biri malesef.
'Mesafeler araya ne kadar girerse bir o kadar ruhun, bedenin soğuyor ve yakınlaştıkça bir o kadar samimi, sıcak ve içten oluyor ruhun.'
'Hüzünler iyi bir ders, geleceğe dair seni kamçılayan başarıdır.'
'Susmak, kimine göre kabullenmekti.
Susmak, kimine göre de vazgeçmekti.'
Kalemin daim olsun @okur_sever95 🖋🖋
Kitapla ve sevgiyle kalın...