Firdevs

Firdevs
@Fbyzcnc
Günaydın lan yaşamak!
“Gitmekle gitmiş olmazsın; gönlün kalır, aklın kalır, anıların kalır.” ~ Cemal Süreya
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ey sevgili, varlığınla yokluğun arasına sıkıştı cümlelerim.
Y,ol
Gitmek mi yitmektir kalmak mı artık bilmiyorum Yerini yadırgayan eşyalar gibiydim ya ben hep Ve inançlı, gitmenin bir şeyi değiştirmediğine. Bilemem, belki bu yüzden Ben sana yanlış bir yerden edilmiş bir büyük yemin gibiydim. Beni hep aynı yerimden yaralayan o eve Yine de döneyim döneyim istedim. ~Birhan Keskin
Hava eve dönerkenki yokuşta ayaklarımız birbirine dolanırken aldığımız sıcak ekmeğin ucunu kopartıp birbirimize verdiğimiz zaman, onun çıtırtısı ve mis kokusuyla buz gibi soğukta yedigimiz parçanın lezzeti gibi biraz sıcak mis kokulu biraz serin biraz kuş cıvıltılı ; fakat bu kez biraz da dumanlı. Çaya başlayışım da kışın fena vurduğundan falan değil, burnum her kokunu aradığında dönüp durduğum büfe taburelerindendir de Kendime yedirememişimdir, buz keserken dahi adımlarıma söz geçirememeyi.
İşte yine kapıldım O can sıkıntısına; içimde bir tozlu Sarnıç boşluğu, Gitmekle kalmak Arasında kararsız Yürüdüm kederle Belki de hiç Ummadığım Sevgisi tarazlı biri; Koparıp bana ilişik Umudunu Bir kitabın arasında Yamyassı kuruturdu ~Metin Altıok