Bir şeyi itiraf etmek isterim ki en nefret etdiğim bayramlardan 1 i
Yeni yıl(Noel) ....
Çünki biliryorum ki yeni yıl ölüme bir addım daha yaklaşıyorum ve çoçukluğum Bana yavaş-yavaş "elveda" söylüyor...😶😞🥀
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Herkes yapıyor ben De yapım dedim..
Komik😆
Eğlenceli🤗
Sıkıcı😑
Soğuk🥶
Uykucu😴🥺
Tanımıyorum🙂
Neşeli😁😄
Çalışkan😎
Sinirbozucu😠😤
Korkak😨😱
Tembel😶
Iyikalpli🤩😍
💖❤🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍💥
Ve İsabet!
HER KESE ÇOK TEŞEKKÜR EDERIM BU ZAMANA KADAR BANA DESTEK OLDUĞUNUZ IÇIN....BANA ÇOK YARDIMLARINIZ DOKUNDU...YENI YENI FIKIRLER VERDINIZ....YENI YENI DUYGULAR I ÖGRENMIŞ OLDUM BU ZAMANA KADAR....INŞALLAH DEVAMINI DA GÖRÜCEZ....
TEKRAR TESEKKUR EDERIM
♡THANKS A LOT!¡
♥︎Çox Sağolun¡!
♡Спасибо большое !¡
♥︎molte grazie ¡!
♡多谢!¡
♥︎Merci beaucoup ¡!
♡정말 감사합니다 !¡
♥︎Muito obrigado¡!