asminkorkmaz

asminkorkmaz
@Fhcorifny
Soranlara gittini değil sevdiğimi anlatım özür dilerim sevdiğim yanlızlık aldattı.
Kalbi girişinde bir yazı yazsa Bu ne olurdu..!!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gün gelir son baharın kışında severim seni belki yağmurun ıslakğında belki rüzgarın esintisiyle.. "
Mevsimsiz sevdim seni ne kışın aralığında nede Mayıs'ın baharında öyle sevdim seni işte.."

asminkorkmaz

, bir kitap okudu
Puan vermedi·216 syf.·
2025 1. kitabı
Ahmet Batman
8.2/10 · 7,3bin okunma
Ne hissetiğimi bilemesin tıpkı seni sevdiğim gibi.. "