Kurban kesmek yerine, daha barışçıl bir Bayram kutlaması olabilir mi? Ya da çoğunluğu Müslüman bir toplum, binlerce yıldır gerçekleştirdiği bu gelenekten vazgeçebilirler mi? Kurban yerine ağaç dikebilseydik, dünyanın en yeşil ülkelerinden biri olabilirdik bana kalırsa.