Yeni anlaştığım şirketin istediği kategori B sağlık taramasında, genel sağlık durumu dışında, fiziksel performans değerlendirmesine de tabi tutuldum. Hastanede göğsümdeki tüm tüyler alındı. Koşu bandında 20 dk tempolu koşu yaptım. Mühendis mi alıyorlar sporcu mu anlamadım. Kendimi kirletilmiş hissediyorum. 😞