Dr. Jivago

Dr. Jivago
@Figaro
Waiting for Godot
Mechanical Engineer, M&R | EOOW | ETO at CMA CGM
Yüksek Lisans
17 Ekim
295 okur puanı
Eylül 2019 tarihinde katıldı
Kahve yaptım. Keyfim yok. Serin bir akşam. Aşksız ve kedisiz bir dünyanın tadı olmadığını düşünüyorum. Sonra Akp kapatılmalı diyorum. Akp ve Mhp kapatılmalı. Karşımda Ashdod. Bir liman kenti. 4 mil uzaklıkta. Bir martı geçiyor. Uçuşunu izliyorum. Sigara yakıyorum. Aklımda daha da uzak yerlerin özlemi...
Duygu/Düşünce
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir Fellini, bir şişe Merlot Calvet ve biraz da tütün...
Duygu/Düşünce
"bilmem ki, nasıl anlatmalı, yalnız bile değilim..."
Duygu/Düşünce
Yaşam çok garip. Mayakovski, intihar eden dostu Yesenin'e: "Bu yaşamda en kolay iştir ölmek. Asıl güç olan, yepyeni bir yaşama başlamak." Dedikten bir süre sonra sevgilisi Lili'ye bir veda mektubu yazar. Sonra mı? Sonra, bir otel odasında kalbine tek el ateş ederek intihar eder.
Duygu/Düşünce
"Lili, beni sev..."
Duygu/Düşünce