Özgür

Özgür
@Fight_4Freedom
İyi niyetini kaybetmene gerek yok değerini bilmeyenleri kaybetsen yeter
"Hiç kimseyi,rüyanda görecek kadar sevme.Çünkü o zaman uyusan da geçmez..."
Reklam
Özlemek gibi bir hastalığım var, doğup büyüdüğüm köyümü, doyamadan yok olup giden çocukluğumu, ve bunların hepsini unutturan seni.
O masum gülüşün utangaç hallerin cennetten avans gibiydin be gülüm
Sevmek seviyorum demek değil,yüreğinde hissetmektir…Ve aşk yanında olanı sevmek değil, bazen gelmeyecek birini beklemektir...
Ne çıkar yanımda olmasan Kalbim senden ibaret değil mi Uzaktan sevmek zor demişsin Etme sevdam Görmeden sevmek ibadet değil mi